recent

آخر الأخبار

recent
recent
جاري التحميل ...
recent

شوفوا ايه اللى حصل لما دعيت علي ابني بالشلل !!

  في يوم كان بيلعب في الحوش بتاع البيت انا لو حلفتلكم ان الحوش كان نظيف مش هتصدقوا الكلام الي هقولوا فجاه لقيته بيصرخ ورجله زرقا وورمه جريت اشوفه لقيته جالس علي الارض ومسمار في رجله انا قولتلكم لو حلفتلكم مش هتصدقو ان الحوش كان نظيف المسمار ده جه منين معرفش دا اكيد علشان ربنا ينبهني ده اول ماحصل انا قلت خلاص الموضوع هينتهي علي بلليل
بلليل ايه انا يومها عرفت انام اصلا منه ومن بكائه وفضل اسبووع كاااامل يزحف علي الارض علي مؤخرته لعدم مقدرته علي الوقوف علي قدمه هو عنده سنتين و 9شهور وكنت كل ما اشوفه كده ابكي وياريت ابكي بدل الدموع دمممممم اتنبهت وقلت اكييييد ده بسبب الدعااااااء عليه حمدت ربنا وفوقت انه ماكنش بعيد الشر شلل وانه ان شاء الله هيشفي ويمشي تاني شوفتو ربنا كريم ازااااااااااي
انا حكيت كلامي ده علشان مافيش فتوكه تغلط نفس غلطتي دي انا عارفه انكم عقلاء وربنا يبارك فيكم جميعا وجل من لايسهو
ارجو التقييم يافتوكات علشان يشوفه اكبر عدد وتستفيدو
وعلا الدعاء ده اسلوووب وحش جداااااااااا في التربيه اللهم لك الحمد يااااااااااااااااارب


عن الكاتب

Unknown

التعليقات



جميع الحقوق محفوظة

مدونه معلومات تــك

2016